A A A

A A A

CENY, REZERWACJA, ZAKUP I ZWROTY BILETÓW

FAQs - CENY, REZERWACJA, ZAKUP I ZWROTY BILETÓW

Na stronie www.teatr-rampa.pl w zakładce „Repertuar”, po kliknięciu  przy danym spektaklu w kwadracik KUP BILET ukaże się plan widowni. Szare pola oznaczają miejsca wolne.
Przy spektaklach dziecięcych na godziny przedpołudniowe należy podobnie kliknąć w kwadracik „rezerwuj bilet”, wtedy ukaże się formularz z informacją o liczbie miejsc dostępnych (funcjonalność dostępna po 20 sierpnia 2016).

W zakładce „Repertuar” przy danym spektaklu dziecięcym na godziny przedpołudniowe należy kliknąć w kwadracik „rezerwuj bilet” aż ukaże się formularz z informacją o liczbie miejsc dostępnych. Wypełnienie formularza umożliwi automatyczną rezerwację miejsc.

Rezerwacja przez internet dotyczy tylko grup liczących powyżej 20 osób.

Funcjonalność dostępna po 20 sierpnia 2016.

Tak, rezerwacja miejsc jest możliwa telefonicznie za pośrednictwem kasy teatru - tel (22) 679 89 76. Nie ma możliwości rezerwacji biletów indywidualnych on-line.

Bilety można kupić przez internet:

  • przez stronę internetową www.teatr-rampa.pl,  w zakładce "Repertuar” kwadracik "kup bilet"
  • przez portale: www.eBilet.pl oraz www.ewejsciowki.pl
  • z telefonu komórkowego przez platformę www.tiketto.pl

oraz osobiście:

  • w kasie Teatru Rampa ul. Kołowa 20
  • w salonach EMPiK (stanowiska eBilet.pl)

Bilety sprzedawane przez internet są zazwyczaj o 10 złotych tańsze od biletów dostępnych   w kasie. Ogólnie ceny biletów w Teatrze wahają się od 40 do 120 PLN. Cena uzależniona jest od rodzaju przedstawienia (wieczorne, familijne, szkolne), sceny na której grany jest spektakl (Scena Duża, Scena Kameralna) oraz od strefy na danej scenie (Strefa A, I, II i III). Aby poznać konkretną cenę biletu na dany spektakl, należy na naszej stronie wejść w zakładkę "Repertuar” i kliknąć kwadracik "kup bilet" przy tytule danego spektaklu. Wtedy pojawi się plan widowni, na którym należy kliknąć w wybrane przykładowo miejsce a następnie wyświetli się jego cena. Ponieważ ceny miejsc są zróżnicowane, aby sprawdzić ceny w różnych częściach sali, należy klikać kilka miejsc w różnych częściach sali. Najdroższe są rzędy VII, VIII, IX na widowni Sceny Dużej oraz rząd VII na widowni Sceny Kameralnej. Najtańsze są miejsca w ostatnich rzędach.

Szczegóły znajdziesz w zakładce: http://www.teatr-rampa.pl/bilety, gdzie jest rysunek planu sali z zaznaczeniem stref. Rozpiętość cen na dany spektakl podana jest również w opisie    spektaklu w zakładce „spektakle” lub po kliknięciu w tytuł danego spektaklu w „repertuarze”.

Tak, ale wyłącznie na Kartę Warszawiaka i Kartę Dużej Rodziny, tylko w Kasie Teatru i tylko do 14 dni przed spektaklem i tylko na wyznaczone miejsca.  Dla żadnej innej kategorii widzów biletów ulgowych nie mamy. Rodzice z dwójką i trójką dzieci mogą natomiast na spektakle familijne wykupić bilet specjalny – rodzinny, który również daję wysoką zniżkę.

Istnieje możliwość kupna tańszych miejsc w systemie first minute (od momentu opublikowania  repertuaru do 14 dni przed terminem danego spektaklu). Rodzice z dwójką i trójką dzieci mogą na spektakle familijne wykupić bilet specjalny - rodzinny, który również daję wysoką ulgę.

Tak, bilet grupowy można wykupić na spektakle wieczorne po niższej cenie dla grup powyżej 20 osób. Bilet grupowy wydawany jest na jednym blankiecie. Na spektakle dziecięce grane przed południem sprzedajemy wyłącznie bilety grupowe, dlatego wszystkie ich ceny skalkulowane są od razu jako grupowe. Bilet grupowy na te spektakle wydawany na jednym blankiecie jest tańszy od biletów drukowanych dla osób z grupy pojedynczo.

Wejściówki w kasie sprzedawane są tylko wtedy, gdy nie ma już w sprzedaży biletów. Sprzedaż rozpoczyna się na pół godziny przed spektaklem.
Wejściówki można również kupić w dniu spektaklu od godziny 14.00 przez portal „e-wejściówki”.
Na niektóre spektakle wejściówki nie są w ogóle sprzedawane, wówczas przy danym spektaklu w zakładce „repertuar” umieszczona jest odpowiednia adnotacja. Oczywiście na taki tytuł nie udostępniamy również wejściówek na portalu e-wejściówki.

Nie, wejściówka nie gwarantuje żadnego miejsca. Posiadacz wejściówki może usiąść po trzecim dzwonku  na miejscach niezajętych (o ile takie się znajdą) lub na jednym z krzeseł dostawnych (na widowni Sceny Dużej). Liczba tych krzeseł jest jednak ściśle ograniczona,   może się zatem zdarzyć, że z wejściówką trzeba będzie siedzieć na niskich schodkach po bokach sali. Na Sali Kameralnej posiadacz wejściówki może usiąść tylko na miejscach niezajętych lub w ostateczności na poduszce na podłodze.

Biletów zakupionych przez internet nie można zwrócić w żadnym wypadku.
Bilety indywidualne zakupione w Kasie zwrócić można do trzech dni przed spektaklem a bilety grupowe – do 7 dni przed spektaklem, po potrąceniach ich ceny. Po tych terminach zwroty nie są przyjmowane. Szczegóły na naszej stronie w zakładce „bilety

Nie prowadzimy zamiany. W razie takiej potrzeby trzeba bilety – jeśli to możliwe – zwrócić i zakupić kolejne na inny termin. W wypadku biletów kupionych przez internet, zwroty  nie są w ogóle możliwe, zatem również jakakolwiek zamiana nie wchodzi w grę.

Kliknij w kwadracik „kup bilet” jaki znajduje się na zdjęciu z danego spektaklu lub koło danego tytułu w zakładce „repertuar” i  gdy ukaże się plan widowni  zaznacz kliknięciem wybrane miejsca i dalej postępuj zgodnie z instrukcją, jaką tam otrzymasz. Na naszej stronie, w zakładce „bilety” umieszczony jest również specjalny film instruktażowy na ten temat, który poglądowo przedstawia cała procedurę.

Odpowiedź zależna jest od prawdopodobnej przyczyny niepowodzenia:

  • procedura zakupu została przerwana po otrzymaniu pierwszego maila z „potwierdzeniem” wyboru miejsc.
    Zdarza się, że Kupujący przerywa proces zakupu biletów przez internet po otrzymaniu pierwszego mejla z „potwierdzeniem” dokonanego wyboru miejsc. Jest to błąd. Trzeba pamiętać, że potwierdzenie nadsyłane mejlem w trakcie procesu zakupu biletów, jest tylko potwierdzeniem wpisanych danych osobowych i dokonanego wyboru miejsc oraz gotowości systemu do przejścia w fazę płatności. Nie jest to nigdy potwierdzeniem zakończenia operacji.
  • procedura została przerwana przed wejściem w fazę płatności
    Najczęściej przyczyną niepowodzenia jest przerwanie przez Kupującego procedury zakupu przed jej zakończeniem czyli poprzestanie na przykład tylko na wyborze miejsc bez zrealizowania płatności. Jeżeli zatem Kupujący nie dokonał płatności on line i przedwcześnie przerwał cały proces, będzie musiał go powtórzyć od początku.
  • Potwierdzenie i bilety wylądowały w skrzynce spam
    Zdarza się, że mejle z potwierdzeniem transakcji i z biletami umieszczonymi w załączniku są zatrzymywane w komputerze Kupującego przez jego system ochrony (jako mejle nie  identyfikowane) i kierowane do skrzynki SPAM. Jeśli zatem Kupujący nie otrzymał mailem ani potwierdzenia ani biletu, powinien sprawdzić korespondencję w skrzynce SPAM.
  • Kupujący podał zły adres e-mail do korespondencji
    Jeżeli Kupujący dokonał płatności, ale nie otrzymał potwierdzenia oraz biletu można przypuszczać, że podał zły adres mailowy. Najczęściej przyczyną błędu jest podanie w procesie zakupu innego własnego adresu e- mail, niż ten pod którym oczekuje się na bilet. Należy sprawdzić jaki adres został podany i pod nim szukać potwierdzenia i biletu. W wypadku podania i potwierdzenia całkowicie przypadkowego lub niezgodnego ze swoim adresu e-mail korespondencja z biletem oczywiście w ogóle nie dotrze do kupującego, co spowoduje bardzo duże komplikacje, do utraty biletu włącznie.

Teatr nie ma możliwości odszukiwania źle pokierowanych biletów, ponieważ - podobnie jak    Kupujący - jest tylko użytkownikiem systemu sprzedaży biletów a nie jest jego operatorem. Dlatego przy podawaniu danych - zwłaszcza adresu e-mail - należy zachować szczególną staranność.

Prawdopodobnie proces zakupu nie został dokończony. Możliwe, że został przerwany przez Kupującego po otrzymaniu  „potwierdzenia”. Trzeba pamiętać, że potwierdzenie nadsyłane mejlem w trakcie procesu zakupu biletów jest tylko potwierdzeniem wpisanych danych osobowych i dokonanego wyboru miejsc oraz gotowości systemu do przejścia w fazę płatności. Nie jest potwierdzeniem zakończenia operacji. Jeżeli zatem kupujący nie dokonał płatności on line i przedwcześnie przerwał cały proces będzie musiał go  powtórzyć od początku.
Możliwe także, że został podany zły adres e-mail podczas rejestracji, przez co bilet został wysyłany na nieprawidłowy mail podany przy rejestracji lub znalazł się w skrzynce SPAM.

Miejsca wybrane w trakcie procesu zakupu biletów pozostają w systemie zablokowane przez 30 minut od zaznaczenia ich jako wybrane. Jeżeli zależy Państwu na miejscach wybranych w pierwszym podejściu należy odczekać 30 minut,  aż system je zwolni. Jeśli chcą Państwo od razu ponowić zakup, należy wybrać inne miejsca.

  • Należy sprawdzić poprawność podanego adresu mailowego. Jeżeli jednak kupujący dokonał płatności, ale nie otrzymał potwierdzenia oraz biletu można przypuszczać, że podał zły adres e-mail. Najczęściej mylący się Klienci podają w procesie zakupu inny swój adres e- mail, niż ten pod którym oczekują na bilet. Należy przypomnieć sobie, jaki adres został podany i pod nim odszukać potwierdzenia i biletu.
  • W wypadku podania i potwierdzenia całkowicie przypadkowego lub niezgodnego ze swoim adresu e-mail, korespondencja z biletem oczywiście nie dotrze do kupującego, co spowoduje bardzo duże komplikacje, do utraty biletu włącznie. Teatr, podobnie jak Kupujący, jest tylko użytkownikiem systemu sprzedaży biletów a nie jest jego operatorem, nie ma więc możliwości odszukiwania źle pokierowanych biletów. Dlatego przy podawaniu danych, zwłaszcza adresu e-mail należy zachować szczególną staranność.

W Kasie nie ma takiej możliwości. Jest taka szansa poprzez skorzystanie z portalu www.ebilet.pl. Tą drogą sprzedawana jest niewielka liczba miejsc wydzielonych.
Kasa natomiast dysponuje tylko tymi miejscami, które widoczne są w przez internet, nie sprzedaje zatem biletu na inne miejsca niż tylko te, które w internecie widoczne są jako wolne.

Bilet zakupiony przez internet powinien być wydrukowany lub widoczny w telefonie wraz z kodem QR (kwadrat z plamkami i paskami na dole biletu).

Tak, respektujemy bilety wirtualne. Na ekranie telefonu musi być widoczny kod QR (kwadrat z plamkami i paskami na dole biletu).

Radio Wawa_czarn_biale_v2
ewejsciowkilogojpg
tiketto_logo4
eBilet_logo_b-w
Previous Next