Szef marketingu i eksploatacji Teatru Rampa od 2012 roku. Członek Zespołu Kierowniczego Teatru Rampa i Rady Artystycznej. Inicjator i główny realizator zintegrowanej koncepcji plasowania marki Teatru Rampa jako przyjaznego teatru szerokiej widowni.

Wdrożył w Teatrze Rampa nowatorski system zarządzania sprzedażą, który pozwolił na znaczące zwiększenie przychodów i utrzymanie prawie stuprocentowej frekwencji, co stanowiło podstawy utrzymania dynamiki rozwoju Teatru.

W przeszłości, w latach 2010-2012 dyrektor marketingu Telewizji Polskiej SA, autor i realizator koncepcji rewitalizacji marki w oparciu o Teatr Telewizji, animator powrotu Teatru Telewizji do programu i do koncepcji funkcjonowania TVP. W latach 2001- 2007 dyrektor komunikacji marketingowej jednej z największych polskich firm usługowych- Polkomtel SA, operatora telekomunikacyjnego i właściciela marek Plus i Simplus. Autor i realizator strategii plasowania i rozwoju tych marek, w tym w oparciu o mecenat kultury polskiej.