Absolwent wrocławskiej PWST. W zespole Teatru Rampa od 2003 roku, stworzył role w spektaklach: „Grand Musical Hotel” (reż. Michał Walczak, 2021), „Miłość jako jednostka chorobowa” (reż. Grzegorz Mrówczyński, 2020), „Koncert Kolęd” (reż. Piotr Furman, 2017), „Cafe Sax” (reż. Cezary Domagała, 2017), „Awantura o Basię” (reż. Cezary Domagała, 2013), „Tajemniczy ogród” (reż. Cezary Domagała, 2007), „O dwóch takich co ukradli księżyc” (reż. Cezary Domagała, 2015), „Sonata Kreutzerowska” (reż. Grzegorz Mrówczyński, 2014), „Wanna Archimedesa” (reż. Krzysztof Jaślar, 2014), „Kobiety na skraju załamania nerwowego” (reż. Dominika Łakomska, 2017), „Mistrz i Małgorzata” (reż. Michał. Konarski, 2017), „Krzyk Słonia” (reż. Grzegorz Mrówczyński, 2012), „W pogoni za bajką” (reż. Cezary Domagała, 2011), „Pinokio czyli świerszczowe opowieści” (2009), „Pińska szlachta” (reż. Mikałaj Pinihin, 2010), „Awantura w piekle” (reż. Cezary Domagała, 2008), „Oskary, Oskary…czyli piosenki ze statuetką” (reż. Jerzy Satanowski, 2008), „Jajokracja” (reż. Jan Szurmiej, 2007), „Brat naszego Boga” (reż. Paweł Aigner, 2006), „Nie uchodzi, nie uchodzi… czyli damy i huzary” (reż. Maciej Wojtyszko, 2006), „Kandyd czyli optymizm” (reż. Maciej Wojtyszko, 2005), „Złota kaczka” (reż. Jan Szurmiej, 2005), „Sztukmistrz z Lublina” (reż. Jan Szurmiej, 2004), „A my do Betlejem…” (reż. P. Furman, 2000).
Grał na scenie Teatru Żydowskiego w Warszawie, Teatru Muzycznego-Operetki Wrocławskiej, w Teatrze Telewizji, w Teatrze Polskiego Radia. Występował w serialach, tworzył też role dubbingowe.

Więcej:
http://www.filmpolski.pl/fp/index.php?osoba=1114794
http://www.e-teatr.pl/pl/osoby/8550.html