Aktor teatralny i filmowy. Z Teatrem Rampa związany od 1999 roku, stworzył kreacje aktorskie w spektaklach: „Testament Dziadersa” (reż. Mateusz Płocha, 2022), „Grand Musical Hotel” (reż. Michał Walczak, 2021), „Twist and Shout” (w reż. Santiago Bello, 2018), „Jesus Christ Superstar” (reż. Jakub Wocial, Santiago Bello, 2016), „Rapsodia z Demonem” (reż. Michel Driesse, 2015), „Tajemniczy ogród” (reż. Cezary Domagała, 2007), „Kobiety na skraju załamania nerwowego” (reż. Dominika Łakomska, 2017), „Latający Cyrk Monty Pythona (reż. Adam Opatowicz, 2013), „RENT” (reż. Jakub Szydłowski, 2014), „Mistrz i Małgorzata” (reż. Michał Konarski, 2012), „W pogoni za bajką” (reż. Cezary Domagała, 2011), „Pińska szlachta” (reż. Mikałaj Pinihin, 2010), „Pinokio” (reż. Cezary Domagała, 2009), „Sześć w jednej” (reż. Grzegorz Warchoł, 2009), „Kandyd czyli optymizm” (reż. Maciej Wojtyszko, 2005), „Sztukmistrz z Lublina (reż. Jan Szurmiej, 2004), „Wielka woda” (reż. Jan Szurmiej, 2003), „Siódme mniej kradnij” (reż. Jan Prochyra i Jan Szurmiej, 2003), „Życie na poczekaniu (reż. Jarosław Witaszczyk, 2002), „Król Maciuś Pierwszy” (reż. Cezary Domagała, 2001), „Clowni” (reż. Piotr Furman, 2001), „A my do Betlejem…” (reż. Piotr Furman, 2000), „Art” (reż. Krzysztof Miklaszewski, 1999), „W 80 dni naokoło światów” (reż. Jan Polewka, 1999), „Zwierzęta doktora Dolittle” (reż. Jerzy Bielunas, 1997).
Występował w wielu serialach (m.in. „Klasa na obcasach”, „Na Wspólnej”, „Korona Królów”, publiczności telewizyjnej znany zwłaszcza z serialu „Klan”) oraz w produkcjach filmowych (np. „Egoiści”, „Solidarność, Solidarność”). Był redaktorem prowadzącym programu „Rower Błażeja” na antenie TVP1 w latach 2000-2002. Jest laureatem konińskiego Benedykta (2015).
Wielokrotny zwycięzca Mistrzostw Aktorów w Pływaniu.

Więcej:
http://www.filmpolski.pl/fp/index.php?osoba=1130728
https://encyklopediateatru.pl/osoby/23404/daniel-zawadzki