Teatr Rampa na Targówku

Gdzie jest Teatr Rampa?

📍 Adres: ul. Kołowa 20, Warszawa
🚇 Blisko stacji metra Targówek Mieszkaniowy

Teatr znajduje się w budynku z lat 50.

Jest największym teatrem na Targówku.

Jakie spektakle można zobaczyć?

W Teatrze Rampa są grane spektakle muzyczne, komedie i bajki dla dzieci.

Autorskie spektakle powstają na podstawie ciekawych historii i książek.

Teatr prowadzi projekt OTWARTA RAMPA
– to warsztaty teatralne dla każdego, kto chce wystąpić na scenie.

Występy odbywają się na trzech scenach:
scenie Dużej,
scenie Kameralnej
i w Klubie Tragediowym.

Jak kupić bilety?

📅 Rezerwacja i zakup biletów – Biuro Obsługi Widzów:

  • Czynne: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

🎟 Kasa biletowa:

  • Czynne: od wtorku do piątku od 11:00 do 18:00

oraz godzinę przed każdym spektaklem

Co inspiruje Teatr Rampa?

Teatr tworzą utalentowani aktorzy.

Inspiracją jest to, co dzieje się na świecie i w kulturze.

Teatr bierze pomysły z dawnych warszawskich musicali.

Czy teatr jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami?

Tak! Teatr Rampa jest przyjazny dla wszystkich widzów:

Duża Scena jest dostosowana dla osób na wózkach.
🧏‍♂️ Tłumaczenie na Polski Język Migowy – dostępne w kasie i na stronie teatru.
📢 Sprzęt dla osób słabosłyszących – dostępny w teatrze.
🎧 Audiodeskrypcja – dostępna na wybranych spektaklach.
📍 TOTUPOINT – system pomaga osobom niewidomym znaleźć wejście.